Different by design, localized for impact


Coduri QR imense plasate pe acoperişurile caselor – acest serviciu îl oferă firma Phillips & Company, argumentând că anunţurile clienţilor vor fi vizibile pentru sateliţii din spaţiu, avioane şi vor apărea pe hărţile on-line Google Maps şi Google Earth.
Există sens în a plasa astfel de publicitate. În această săptămînă, Google a anunţat că numărul de descărcări Google Earth a depăşit 1 miliard.
Cei de la Phillips mai menţionează cu pot plasa codul QR aproape pe orice clădire, contra sumei de 8500 dolari plus taxa de 200 dolari pentru menţinerea desenului. Principalul dezavantaj al noului serviciu este că codul QR va apărea în Google Earth aproximativ într-un un an odată cu reînnoirea imaginilor de către sateliţi.
Codurile QR (Quick Response) matriciale au fost elaborate de compania japoneză Denso Wave în 1994. Aceste semne reprezintă nişte pătrate negre pe un fundal alb. Pentru a citi codurile QR este necesar de a apropia de ele telefonul mobil cu un soft-scanner special instalat.
Codurile QR sunt foarte răspîndite în Japonia şi capătă popularitate în Europa şi SUA. Codurile ”Smart” sunt adesea folosite în scopuri de marketing şi incluse pe panouri publicitare, ziare şi reviste. De obicei, codul QR face legătură cu un site de unde puteţi obţine mai multe informaţii despre un produs.

0 coment.:

Trimiteți un comentariu

Nu folosiţi cuvinte necenzurate

Statistici

Web-Links.ro Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Quality Web Hosting Hostgator.ro Blog din Moldova FREE Social Promotion

Share

 
back to top