Dezactivează noul timeline şi revino la vechiul profil pe Facebook

Facebook a lansat noul Timeline, un profil nou pe care nu toată lumea îl agreează şi doreşte să revină la vechiul profil.Cei care folosesc noul profil timeline şi doresc să revină la vechiul profil o pot face cu câteva trucuri.
Facebook nu a făcut disponibil noul timeline pe Internet Explorer 7 şi Internet Explorer 6, deci puteţi folosi aceste două versiuni de browser pentru a scăpa de profilul actual.Dacă folosiţi alte browsere, Firefox sau Chrome, atunci trebuie să facem câteva modificări în browser pentru a putea reveni la vechiul profil.

Dezactivează Timeline pe Chrome
1. Dăm click dreapta pe scurtătura de la Chrome şi alegem Properties.
2. În căsuţa Target trebuie să adăugăm o linie de cod lasând un spaţiu după chrome.exe
  • Pentru Windows 7/Vista
–user-agent=”Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0)”
  • Pentru Windows XP
–user-agent=”Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1)”
Dezactivează Timeline pe Firefox
1. Instalaţi următorul add-on după care daţi restart la Firefox – User Agent Switcher
2. Dacă aveţi butonul nou Firefox în dreapta sus, trebuie să reveniţi la meniul vechi.Click pe butonul Firefox > Options > Menu Bar.
3. Acum mergeţi la Tools > Default User Agent > Internet Explorer > Internet Explorer 7
În continuare ar trebui să vă puteţi bucura de Facebook cu vechiul profil.

cum dezactivez facebook timeline
cum dezactivez timeline 
cum dezactivez timeline pe facebook
cum sterg timeline
cum dezactivez timeline

10 coment.:

Anonim spunea...

nu am reusit in nici un fel sa il dezactivez..

Anonim spunea...

cum dau la properties la google chrome?

Anonim spunea...

sau mai simplu,dai remove:))

Anonim spunea...

sau mai simplu,dai remove:))

Chirtoaca Andrian spunea...

la ce ?

Anonim spunea...

cum se dezactiveaza pe internet explorer

Chirtoaca Andrian spunea...

Pe Internet explorer trebuie sa ai versia 6.0 sau 7.0 si atunci nu va lucra automat !

Unknown spunea...

Hi ,
M-am trezit acum cateva luni cu o notificare pe facebook care suna cam asa ''cutarica ti-a trimis o invitatie - accepta ... ''
Am acceptat fara sa ma gandesc deoarece era din partea unui prieten in care aveam incredere .
Nu mai stiu exact ce pasi am urmat , dar m-am trezit cu un cont pe un site de socializare foarte enervant , Chirpme . Prietenul care mi-a trimis invitatia mi-a spus apoi ca a cazut si el in aceeasi capcana si mi-a trimis invitatia din ''inertie'' cum spune el , urmand niste pasi aproape obligatori impusi de acest site , foarte agresiv dealtfel . la un moment dat i-mi cereau chiar niste date de pe cartea de credit ,cica pentru identificare .
Imediat am tot incercat sa-mi sterg contul dar nu gasesc modalitatea .
Ma poate ajuta cineva ?!
Multumesc anticipat !

Anonim spunea...

A tangible gem. A medico may be able-bodied to tender one of the nearly preferred
treatments. For other multitude, this kind of procedures
disturbing to your life-time.

Take a look at my webpage: is tinnitus a disease

Anonim spunea...

Best Blogging Sites ConclusionThe Blogging sites defined
in this clause for the ads placed on your website or blog.
You indigence to search blogs or websites all over pretty chop-chop, but it wasn't skillful. For model, one creative person, Marti Anson, from to input or lucubrate?

Here is my web page :: click here

Trimiteți un comentariu

Nu folosiţi cuvinte necenzurate

Statistici

Web-Links.ro Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Quality Web Hosting Hostgator.ro Blog din Moldova FREE Social Promotion

Share

 
back to top