Cel mai greu joc din lume

Când nu am cu ce să mă ocup şi mă plictisesc, prefer să joc în diferite jocuri pe net. Acest joc este probabil cel mai greu din toate pe care le-am întâlnit. Am ajuns la runda 4/30 şi nu mai putem atâtea ori să pierd şi să încerc din nou. Încercaţi şi voi şi lasăţi-vă rezultatele în comentarii.Succes.

20 coment.:

Chirtoaca Andrian spunea...

Al 4 level... si mam inecat.

Anonim spunea...

Sunt la al 7 nivel si inca nu e limita mea...

Anonim spunea...

am ajuns pina la 10/30 mai departe e imposibil

Anonim spunea...

da eu de primu nu pot trece :D

Anonim spunea...

lol :D miam pierdut mii de nervi cu joaca asta... Joaca e super !!!

Anonim spunea...

nustiu lvl 10 este de netrecut]

Chirtoaca Andrian spunea...

da da... am ajuns la lvl. 10 mai incolo nu pot...

Anonim spunea...

kapet al 10 lvl e imposibil

Anonim spunea...

http://img190.imageshack.us/img190/2427/capture3m.jpg

Anonim spunea...

Yey lev 4 :))

Anonim spunea...

debilism

Anonim spunea...

rebeta o ajuns la 20 si mai mult dak nu ma gresesc ))

Anonim spunea...

:D

Anonim spunea...

Nivelul 2 e chiar greu!

Anonim spunea...

Nivelul 2 e chiar greu!

Anonim spunea...

Nivelul 2 e chiar greu!

Anonim spunea...

Nivelul 2 e chiar greu!

Anonim spunea...

Nivelul 2 e chiar greu!

Anonim spunea...

Mai scrie de vreo 4 ori !!!

Unknown spunea...


:D:D:D Lvl 30/30 am ajuns :P:))) am trecut pina la 10 fara sa mor :) ...3 luni de joc:)
NICIODATA NU TE LASA BATUT!!!

Trimiteți un comentariu

Nu folosiţi cuvinte necenzurate

Statistici

Web-Links.ro Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Quality Web Hosting Hostgator.ro Blog din Moldova FREE Social Promotion

Share

 
back to top