În topul celor 100 de branduri, companiile de tehnologii informaţionale au luat primele patru locuri. Google este urmat de IBM – $86 mlrd , Apple – $83 mlrd şi Microsoft – $76 mlrd. Ultimul nu a înregistrat creştere faţă de anul 2009.
În top 10 mai figurează Coca-Cola ( $68mlrd), urmat de Maccdonald’s şi Marlboro. Vodafone este pe locul 10, Nokia – locul 43, cu $15 mlrd, înregistrând o scădere de 58% faţă de anul trecut, iar Orange este la mijlocul topului – $14 mlrd.
UNIMEDIA precizează că cel mai mult, în 2010, a cresut valoarea brand-urilor IT, HP fiind în creştere cu circa 50 la sută faţă de anul precedent.Concurentul companiei Coca Cola, Pepsi – este doar pe poziţia 58.
Facebook, cea mai populară reţea socială din lume, cu peste 400 de miloane de utilizatori, are o valoare de 5,5 miliarde de dolari a brandului, însă nu intră în top 100 general al brandurilor globale.
Descarcă aici clasamentul complet.
Sursa: UNIMEDIA
0 coment.:
Trimiteți un comentariu
Nu folosiţi cuvinte necenzurate