Biroul de Audit al Tirajelor si Internetului (BATI) a anunţat că compania Gemius Research a fost selectata in calitate de Furnizor (subcontractor) BATI pentru realizarea Studiului de Masurare a Traficului si Audientei pe Internet (SMTAI).
Potrivit BATI, decizia de implementare a SMTAI este un raspuns firesc la necesitatile pietei, care a ajuns la maturitate. Industria de publicitate nu poate utiliza pentru masurarea performantelor sale decat un sistem independent, o sursa unica si acceptata de intreaga industrie. La fel ca si in alte tari cu un mediu online dezvoltat, si in R. Moldova, pentru tranzactionarea spatiului publicitar va fi utilizat un etalon de masura furnizat de o sursa independenta, care furnizeaza date corecte, credibile si comparabile.
SMTAI va aduce un plus de incredere mediului online, mai ales ca va fi un studiu realizat dupa metode agreate de catre toate partile implicate in publicitatea online – atat vanzatorii, cat si cumparatorii de publicitate.
0 coment.:
Trimiteți un comentariu
Nu folosiţi cuvinte necenzurate