YouTube si Disney Interactive Media isi unesc fortele de dragul copiilor


Cei doi giganti media pun la bataie o suma intre 10 milioane si 15 milione de dolari pentru a produce un serial ce urmeaza sa fie difuzat pe un nou canal online.
Practic, prin aceasta noua asociere, se cauta o mai buna plasare pe piata de continut online specific copiilor. Cum Disney nu reuseste sa atraga prea multi copii pe site-ul lor (desi cheltuie pana la 300 de milioane de dolari anual pe campanii de promovare), iar YouTube nu este apreciat drept sursa de continut pentru copii, ambele companii vor avea numai de cistigat.
Asadar Disney va deveni mult mai „cool” si mult mai prezent in calculatoarele copiilor, iar YouTube isi va diversifica plaja de servicii oferite prin adaugarea de continut nou si cat mai specific. Ramane sa vedem ce se va naste din aceasta noua “idila” si cata priza va avea la publicul format din copii si de ce nu parinti sau bunici.

0 coment.:

Trimiteți un comentariu

Nu folosiţi cuvinte necenzurate

Statistici

Web-Links.ro Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Quality Web Hosting Hostgator.ro Blog din Moldova FREE Social Promotion

Share

 
back to top