BLOG: Organizează un offline de succes


O dată cu dezvoltarea comunităților virtuale, au apărut liderii de opinie în mediul online. Aceștia fie au un blog popular, fie sunt persoane influente pe rețele sociale. Cei care iau în cosiderare promovarea web, implică tot mai des astfel de persoane și stabilesc conexiuni cu aceștia, relatează Granat.md.
În Moldova, offline-urile cu bloggeri au început să fie organizate de către partide politice în timpul campaniilor electorale, apoi offline-urile au devenit interesante și pentru mediul de afaceri. Printre cei care au organizat offline-uri au fost Honda, Moldtelecom, Orange, Sun Communication, ATIC, Simpals, Prime sau Publika.
Evenimene mari acreditează deja bloggerii la fel ca și pe jurnaliști. Printre primele evenimente care au făcut asta a fost Moldova ICT Summit, iar acum și Animest a anuțat lista cu bloggeri oficiali. Blogurile și rețelele sociale sunt accesate de mii de oameni, iar ideile și impresiile transmise de autorii lor, au o credibilitate și o influență sporită față de mesajele oficiale. Este exact ca în cazul cînd un prieten îți recomandă un film sau o ofertă bună într-un magazin.
Prin intermediul unui offline nu înseamnă că “cumperi” invitații cu o bere sau o masă copioasă iar ei vor scrie ulterior pe placul tău. Aceste întâlniri sunt pentru a informa și a dialoga într-un format accesibil. În dependență de cum va decurge offline-ul, fie vei obține respectul și susținerea lor, fie vei fi criticat. Este important să înțelegi care sunt așteptările participanților, cît sunt ei de relevanți pentru tine, ce mesaj vrei să le transmiți. Citeste continuarea pe granat.md.

0 coment.:

Trimiteți un comentariu

Nu folosiţi cuvinte necenzurate

Statistici

Web-Links.ro Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Quality Web Hosting Hostgator.ro Blog din Moldova FREE Social Promotion

Share

 
back to top