Conform unui studiu al GfK (acronim din germană de la Gesellschaft für Konsumforschung, Societate pentru Cercetarea Consumului) brandul Apple are un avans puternic in ceea ce privese loialitatea clientilor fata de smartphone-urile proprii, comparat cu telefoanele Android sau cele ale Research in Motion.
Circa 84% dintre utilizatorii de iPhone au declarat ca ar alege tot un model de iPhone daca ar dori sa isi inlocuiasca actualul telefon, in timp ce, in randul utilizatorilor Android, doar 60% dintre acestia au declarat ca vor ramane cu telefoane mobile cu acelasi sistem de operare.
Doar 48% dintre utilizatorii de BlackBerry-uri au spus ca ar alege acelasi brand, conform studiului.
Vanzarile de smartphone-uri au crescut rapid de cand Apple a iesit pe piata cu primul iPhone, in 2007. Ryan Garner, analist al GfK, a subliniat ca incercarile brandurilor de a castiga cota de piata cat mai rapid sunt cruciale, avand in vedere ca, in medie, 63% dintre consumatori aleg sa ramana fideli brandului pe care il au in prezent, micsorand astfel sansele ca piata sa se schimbe vertiginos.
Compania de cercetare a realizat interviuri printre 4.500 de persoane din Marea Britanie, Germania, Franta, Italia, Spania, Brazilia, China, Japonia si SUA.
0 coment.:
Trimiteți un comentariu
Nu folosiţi cuvinte necenzurate