De la data de 30 martie 2012 toate paginile de Facebook vor trece la un nou design (cover photos + timeline), iată cîteva reguli de utilizare pentru “cover photos”:
- Nu aveti voie sa puneti informatii comerciale. Nimic despre pret, oferte speciale sau discounturi. Stiu, pare absurb, mai ales in conditiile in care optiunea de “default landing-page” va disparea.
- Datele de contact (site, email, telefon, adresa fizica) sau alte informatii pot fi afisate doar in sectiunea de “About”
- Fara referiri, detalii grafice sau sugestii de actiuni de tipul “Like”, “Share” sau “Comment”
- Fara orice alta actiune de tip “Call to action”, “Spune prietenilor” sau “Trimite mai departe”
- Fara imagini pentru care nu aveti drepturi de autor, trucate sau care induc utilizatorii in eroare
- Cover photos: dimensiunea/recomandata este de 851 x 315 pixeli
- Poza de profil: 180×180 pixeli
- Latimea recomandata pt noile aplicatii: 810 pixeli. Vechea latime a aplicatiilor: 520px. Aplicatiile “vechi” vor putea fi accesate in continuare, la dimensiunea originala. Poti afisa maxim 12 tab-uri de aplicatii in header-ul noii pagini.
0 coment.:
Trimiteți un comentariu
Nu folosiţi cuvinte necenzurate