De la data de 30 martie 2012 toate paginile de Facebook vor trece la un nou design

De la data de 30 martie 2012 toate paginile de Facebook vor trece la un nou design (cover photos + timeline), iată cîteva reguli de utilizare pentru “cover photos”:

  • Nu aveti voie sa puneti informatii comerciale. Nimic despre pret, oferte speciale sau discounturi. Stiu, pare absurb, mai ales in conditiile in care optiunea de “default landing-page” va disparea.
  • Datele de contact (site, email, telefon, adresa fizica) sau alte informatii pot fi afisate doar in sectiunea de “About”
  • Fara referiri, detalii grafice sau sugestii de actiuni de tipul “Like”, “Share” sau “Comment”
  • Fara orice alta actiune de tip “Call to action”, “Spune prietenilor” sau “Trimite mai departe”
  • Fara imagini pentru care nu aveti drepturi de autor, trucate sau care induc utilizatorii in eroare
Caseta tehnica:
  • Cover photos:  dimensiunea/recomandata este de 851 x 315 pixeli
  • Poza de profil: 180×180 pixeli
  • Latimea recomandata pt noile aplicatii: 810 pixeli. Vechea latime a aplicatiilor: 520px. Aplicatiile “vechi” vor putea fi accesate in continuare, la dimensiunea originala. Poti afisa maxim 12 tab-uri de aplicatii in header-ul noii pagini.

0 coment.:

Trimiteți un comentariu

Nu folosiţi cuvinte necenzurate

Statistici

Web-Links.ro Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Quality Web Hosting Hostgator.ro Blog din Moldova FREE Social Promotion

Share

 
back to top