Cand a luat nastere, Internet Explorer a fost supranumit de Microsoft, “Frumusetea de pe Web” – azi, browserul ureaza “bun venit intr-un Web mai frumos”, pe un taram tot mai dificil de cucerit.Concurenta tot mai acerba cu rivalii Chrome si Firefox, a facut ca viata browserului Microsoft sa devina din ce in ce mai complicata, relateaza Webnews.
Iata asadar motivul pentru care specialistii casei din Redmond se straduiesc sa lustruiasca imaginea propriului instrument de navigare in undele tulburi ale pietei, relansand Internet Explorer cu un evident aer de prospetime pentru cea de-a noua versiune si pregatind in mod decisiv terenul pentru IE10.“Welcome to a more beautiful web” este, evident, doar o formula publicitara, dar daca Google si Microsoft se lanseaza din ce in ce mai mult in initiative de acest gen, devine tot mai limpede ca impactul emotional pe care se mizeaza, detine un rol cheie in obtinerea unor rezultate satisfacatoare de pe urma unor campanii de marketing cu priza la public, subliniaza sursa.
Iata asadar motivul pentru care specialistii casei din Redmond se straduiesc sa lustruiasca imaginea propriului instrument de navigare in undele tulburi ale pietei, relansand Internet Explorer cu un evident aer de prospetime pentru cea de-a noua versiune si pregatind in mod decisiv terenul pentru IE10.“Welcome to a more beautiful web” este, evident, doar o formula publicitara, dar daca Google si Microsoft se lanseaza din ce in ce mai mult in initiative de acest gen, devine tot mai limpede ca impactul emotional pe care se mizeaza, detine un rol cheie in obtinerea unor rezultate satisfacatoare de pe urma unor campanii de marketing cu priza la public, subliniaza sursa.
0 coment.:
Trimiteți un comentariu
Nu folosiţi cuvinte necenzurate