Escrocherii cu cartele de reincarcare Orange


(audio) HOȚIE cu cartele de telefoane mobile. Ascultă cum vorbesc escrocii!
Escrocheria pe telefonul mobil pare să fie la modă. Este simplu, nu necesită mult efort și riscul ca să fii prins este minim. În ultimii ani, mai multe persoane au devenit victime ale înșelăciunilor unor indivizi, care se dau reprezentanți ai companiilor de telefonie mobilă. Aceștia te contactează pe telefonul mobil, îți spun că trebuie să cumperi cartele de reîncărcare și să le dictezi codul secret. Ulterior, se fac dispăruți.
Igor Vasilos a expediat la adresa UNIMEDIA dovezi despre cum operează hoții. Recent, un individ pe nume Radu Ciobanu, a telefonat și l-a anunțat că a câștigat un premiu. “Pentru a primi cadoul mi-a spus că trebuie să procur o cartela de reîncarcare Orange Abonament în sumă de 300 lei. Nu am luat în serios momentul și am deconectat telefonul. Astăzi (06.03.2011), la ora 18:10, a sunat iarăși un numar necunoscut (069778757).
S-a prezentat din nou – Radu Ciobanu, reprezentat al companiei Orange, situată pe str. Alba Iulia 75, operatorul nr. 3, și mă anunța despre faptul că am câștigat premiul mare în sumă de 15 000 lei. Pentru aceasta el a cerut datele din buletin și mi-a pus condiția ca în decurs de 38 minute să procur 4 cartele de reîncarcare Orange Abonament în suma de 300 lei, ca să pot ridica premiul mare”, scrie acesta la redacția UNIMEDIA.
Contactând un reprezentant oficial al operatorului de telefonie mobilă, acestuia i s-a spus că este vorba de un fals. “După aceasta iarăși mă apeleaza acel Radu Ciobanu. Mă întreabă daca sunt pregatit să mă înregistrez pentru a putea lua marele premiu de 15000 lei. I-am răspuns că da. El mi-a cerut codul de pe cartela de reîncarcare. I-am dictat un cod gresit și, drept răspuns, m-a întrebat ce fel de cartelă am procurat. Atunci i-am raspuns că sunt procuror și că mâine este așteptat la sectorul de poliție, la care el mi-a zis ca sunt un prost”, mai povestește Igor.
Contactând pentru a doua oară reprezentantul oficial al companiei de telefonie mobilă, acesta i-a sugerat lui Vasilos să se prezinte la un comisariat de poliție cu înregistrarea audio. “Am făcut acest lucru. M-am apropiat la un comisariat din Bălți. Ei îmi spun că nu pot face nimic, deoarece nu dispun de tehnologii avansate pentru a-i depista pe escroci”, a declarat Vasilos pentru UNIMEDIA.
Ascultați mai jos convorbirile telefonice ale lui Igor Vasilos cu reprezentantul companiei de telefonie mobilă, dar și cu cel care a încercat să-l fure de bani:

1 coment.:

Anonim spunea...

Da am auzit si eu de asta si chiar mi sa intimplat acest lucru.Sa prezentat ca Marin Marciuc reprezintat al companiei Orange si ca am cistigat un frigider in valoare de 6.800 lei si ca trebuie sa cumpar 2 cartele de cite 100 lei ca s pot ridica premiul cel mare.Sa fiti tare atenti in toate aceste lucruri,si daca te adresezi la politie mare lucru nu fac.oameni buni aceti mare grija in toate.

Trimiteți un comentariu

Nu folosiţi cuvinte necenzurate

Statistici

Web-Links.ro Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Quality Web Hosting Hostgator.ro Blog din Moldova FREE Social Promotion

Share

 
back to top