Un an impreuna !


Da, a trecut un an de la primul articol postat pe blogul nostru, lansind astfel unicul blog in felul sau din Republica Moldova.
In decursul acestui an am avut parte de multe relizari, succese, disperari, dar in final important e rezultatul.





Despre Site
Cine sunt ?
Sunt un Om, iubitor de tehnologia care am reusit sa dau start acestui proiect ambitios ce îmi permite sa-mi dezvolt cunostintele din domeniul IT si sa impartasesc aceste cunostinte si cu alti utilizatori.
Nu scriu pentru faima, bani sau trafic ci pentru ca imi place, imi place IT-ul.
Cu ce ma mindresc ?
În total pe CHIRTOACA.BLOGSPOT.COM au fost publicate 893 de articole.

Într-un an de zile blog-ul a fost accesat de 47 mii de ori, de către circa 23 mii de vizitatori unici.
Trafic: 800-1500 de vizitatori unici  ZILNIC.
Locul 7 pe toate blogurile din Moldova
Ce asteptam de la cititorii nostri ?
Avem nevoie de observatii, critici, propuneri, orice fel de feedback constructiv ce ne permite sa va oferim informatie de calitate, care sa va ajute sa faceti primii pasi in acest domeniu, sa aprofundati ceea ce stiati deja sau care pur si simplu sa va satisfaca nevoia de a fi informat.

Statistici

Web-Links.ro Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Quality Web Hosting Hostgator.ro Blog din Moldova FREE Social Promotion

Share

 
back to top